Wyzwanie 21 dni — Stwórz Portfolio Jakiego Wymagają Klienci

Po co Ci portfolio?

Kto potrzebuje portfolio?

Potrzebujesz jeśli:

na poważnie myślisz o copywritingu, chcesz pracować w tej branży i myślisz długoterminowo o swojej karierze.

chcesz mieć lepsze zlecenia, wyższe stawki, poważniejszych klientów, być postrzegana jako profesjonalistka. 

Czym jest wyzwanie portfolio?

10 -lekcji i zadań do wykonania

Przez 21 — co drugi dzień — dostajesz konkretne zadania do wykonania – każdy krok składa się z 2 części. Na początku lekcja teoretyczna, podczas której dostajesz pigułkę wiedzy w formie wideo. Na końcu otrzymujesz zadanie domowe, wykonując je, na bieżąco budujesz swoje portfolio.

Dwie ścieżki

Profesjonalna – będziesz przykładać więcej uwagi do swoich tekstów i tego co umieścisz w portfolio.

Błyskawiczna – stworzysz swoje portfolio w jak najkrótszym czasie, aby od razu wysyłać je klientom.

Kompletny proces

Skuteczny i sprawdzony proces tworzenia portfolio od zera, nawet bez doświadczenia (idealne, gdy dopiero zaczynasz).

Co znajduje się w środku?

Cały program składa się z 10 kroków, poznaj każdy z nich.

Dowiesz się:

  • czym jest portfolio i co je wyróżnia?
  • czym portoflio NIE jest.
  • wady, zalety portfolio i dlaczego warto je mieć.
  • co to znaczy „ciekawy sposób przedstawienia  portfolio copywritera” według klientów?

Praca domowa: Zbierz niezbędne informacje.

„kolejny najlepszy moment, aby zacząć był wczoraj, kolejny jest dziś…”

Dowiesz się:

  • od czego zacząć budowę portfolio?
  • złota zasada w copywritingu, która pozwoliła mi osiągnąć sukces.

Praca domowa: Napisz pierwsze teksty, zbierz te, które już masz.

 

Dowiesz się:

  • co konkretnie pokazać w portfolio, co Cię wyróżni?
  • co to USP i jak to wykorzystać w portfolio?
  • jak przedstawić całość, żeby klienci chcieli czytać?

Praca domowa: Zbierz wszystko i sklej pierwsze treści w całosć.

Dowiesz się:

  • jaki jest cel Twojego portfolio?
  • jak je przedstawić, żeby podobało się Twojemu idealnemu klientowi?
  • dlaczego musisz przygotować portfolio dla bardzo konkretnego klienta?
  • czym jest personalizacja i po co tego używać?
  • oczami klienta – dlaczego w ogóle zleca?

Praca domowa: Stwórz profil idealnego klienta, poznaj dla kogo chcesz pracować, pisać.

„done is better that perfect…”

Dowiesz się:

  • poznaj 2 najlepsze sposoby zamieszczania portfolio, te formy są najwygodniejsze dla klientów.
  • na czym warto się skupić tworząc portfolio, a co jest stratą czasu?
  • najlepszy sposób na zrobienie portfolio w postaci strony internetowej. Szybko, łatwo i prosto. Od A do Z.

Praca domowa: Wybierz jeden z dwóch sposobów i zamieść tam portfolio.

Dowiesz się:

  • jaka jest idealna ilość zamieszczanych tekstów w portfolio?
  • prawa autorskie — co musisz o tym koniecznie wiedzieć?
  • kim jest zabójca ciekawości i zainteresowania klienta?
  • który z teksów zamieścić? (dobierz gatunek tekstu do klienta)
  • kiedy możesz zamieścić tekst w portfolio, jeśli jest już sprzedany?
  • legendarny sposób sprawdzania tekstu, aby zawsze był perfekcyjny i nadawał się do portfolio.
  • jakie narzędzia (2) pomogą Ci stworzyć portfolio?

Praca domowa: Wybierz teksty i poukładaj je w odpowiedni sposób.

Dowiesz się:

  • co to znaczy „ładne portfolio” – jak je zrobić?
  • dlaczego jedno portfolio pomaga pozyskiwać klientów, a inne odstrasza?
  • jaki element wnosi przekonującą wartość do portfolio?
  • czym jest case study i jak je wykorzystać u siebie?
  • jak w nowy, ciekawy i wyróżniający sposób opowiedzieć o sobie?

Praca domowa: Zadbaj o „ładną formę” swojego portfolio.

Dowiesz się:

  • jak zdobyć lepszego klienta i poważniejsze zlecenia? – te 3 rzeczy musisz zamieścić w swoim portfolio!

Praca domowa: Poproś o opinię.

Dowiesz się:

  • jak ułatwić Twój kontakt z klientem? – to się sprawdza za każdym razem.
  • CTA – wezwanie do działania, co to jest i dlaczego jest aż takie ważne?

Praca domowa: Ulepsz  swoje portfolio o CTA i konkretne dane kontaktowe.

Dowiesz się:

  • co i jak aktualizować w swoim idealnym portfolio?
  • jakie jest wzorowe podejście do „życia” portfolio?

Praca domowa: Zaplanuj czas na aktualizacje.

Poznasz i wykorzystasz bonusy, dowiesz się jaką drogę obrać na kolejne, dni, miesiące, lata!

Dlaczego wiem co mówię?

Prowadzę własną agencję copywritingową od 2012 roku, do tej pory miałem kontakt już z ponad setką copywriterów.

Codziennie kontaktuję się z klientami i bardzo często słyszę, na co narzekają w relacjach z niedoświadczonymi copywriterami.

Wiem, czego potrzebujesz Ty oraz klienci.

Dlaczego warto?

Czy masz wybór?

Taaak. 

Możesz pracować i pozyskiwać klientów bez portfolio. 

Jeżeli uważasz, że chcesz cały czas pracować na platformach tekstowych, przyjmować zlecenia za 1,2,3,4 zł /1000 zzs…, i… nie mieć wpływu na swoją karierę zawodową lub chcesz dorobić tylko 200-300 zł miesięcznie.

Możesz też skorzystać z gotowego planu na skuteczne portfolio. 

W długim terminie ten schemat sprawia, że zarabiasz więcej i więcej. 

Klienci sami polecają Cię i rozsyłają innym Twoje portfolio… albo… pokazują je jako wzór swoim copywriterom.

Nic nie ryzykujesz...

Gwarancja satysfakcji

Jestem tak pewny działania tego produktu, że daje Ci 30 dni na zwrot kasy bez zadawania pytań.

W przypadku gdy moje rozwiązanie nie pomoże Ci stworzyć skutecznego portfolio.

Czy chcesz zwiększyć ilości lepszych  klientów, zarabiać więcej i nabrać większej pewności siebie dzięki skutecznemu portfolio?

Podejmij najlepszą decyzję dla siebie!

Co jeśli zdecydujesz się teraz?

 Zyskaj dodatkowe bonusy…

Zainspiruj się!  Zobacz co działa, wyciągnij wnioski, wprowadź to u siebie i wyróżnij się!

Nie masz doświadczenia, a chcesz szukać pracy jako copy?

Sama pewnie wiesz, że bez skutecznego cv jest teraz ciężko. 

W tym bonusie pokaże Ci jak zrobić portfolio, które da Ci pracę w agencji copywritingowej, marketingowej, czy social media.

Ile to kosztuje?

Zainwestujesz tyle, co w 2 wartościowe książki…

Z jednej strony wiem, jak ciężko jest na początku zacząć zarabiać te 2,3 tysiące zł miesięcznie. 

Z drugiej wiem, jak bardzo liczy się każda zainwestowana złotówka w naukę (sam wydałem ponad 20 000 zł na szkolenia i edukację). 

Dlatego wybrałem cenę, na którą stać każdego.

Standard: 147 zł

Zainwestuj dziś, a za 21 dni miej gotowe portfolio, którego zazdrości Ci konkurencja!

Co mówią o mnie inni?

Copyright Akademia Copywritingu. All Rights Reserved.