Gratuluję! Zapisałem Cię na szkolenie! Na Twoją skrzynkę mailową wysłałem najważniejsze informacje.
Ale poczekaj jeszcze!

"W ramach podziękowania za zapis na szkolenie przygotowałem dla Ciebie JEDNORAZOWĄ propozycję"

Gdy zegar wybije 00:00 to automatycznie wyjdziesz z tej strony…

Odtwórz wideo
Kliknij poniżej, aby odebrać swój egzemplarz…

Boisz się, że NIKT nie... będzie chciał zapłacić za Twoje teksty, gdy już zaczniesz z copywritingiem?

Jeśli tak, to musisz koniecznie poznać proces skutecznego pisania tekstów. 

Pokażę Ci krok po kroku, jak napisać tekst, który Twój klient będzie chciał zamieścić na swojej stronie internetowej. A Tobie zapłaci z ochotą!

Poznaj mój E-book…

Jeśli nie będziesz skutecznie pisać, to nigdy nie zostaniesz dobrze opłacanym copywriterem...

Posłuchaj…

Masz problem z sercem.

Masz wybór.

Idziesz do lekarza, który nie ma pojęcia o najnowszych metodach badań i leczenia serca…

Czy może idziesz do kogoś znanego, kto ma za sobą setki udanych konsultacji, zabiegów, czy leczeń… wad i chorób serca?

Założę się, że opcja nr. 2 jest atrakcyjniejsza dla Ciebie.

Dokładnie tak samo działają klienci.

Zaciekawieni Twoją usługą, zaryzykują i przyjdą po teksty.

Ale jeśli ich zawiedziesz… to już nigdy mogą nie wrócić.

Co gorsza!

Wystawią Ci negatywną opinię.

A z negatywną opinią będzie Ci baaaardzo ciężko znaleźć kolejnego klienta, czy zdobyć lepsze zlecenie.

Zwłaszcza na początku swojej przygody z copywritingiem.

Zaraz powiem Ci, jak tego uniknąć.

Widzisz... Problemem początkujących copywriterów jest to, że NIE... znają powtarzalnego procesu pisania tekstów...

Przez co piszą s-ł-a-b-e teksty!

Jeśli poznasz moje schematy, to zaczniesz pisać teksty AKCEPTOWALNEJ jakości. ZA KAŻDYM RAZEM.

Copywriting to sztuka.

To praca kreatywna.

Ale copywriting to też gotowe szablony, które działają od lat.

Pewnie się zastanawiasz, co to ma wspólnego z kreatywnością…

MA.

W szablony i schematy wstawiasz NOWE, kreatywne koncepcje, idee.

Weźmy jeden z najskuteczniejszych nagłówków w historii copywritingu…

„Śmiali się, gdy usiadłem przy fortepianie, ale kiedy zacząłem grać”

Koncepcja była taka, że ten nagłówek sprzedawał kurs gry na pianinie…

Jak możemy osadzić inną koncepcję w ten szablon nagłówka?

Temat: start w copywritingu.

Przykład:

“Śmiali się, gdy powiedziałam koleżankom w pracy, że zostanę copywriterem i zacznę zarabiać zdalnie na pisaniu, ale kiedy pokazałam im ile zarobiłam po miesiącu nauki…”

Podoba Ci się?

Dokładnie tak samo możesz Ty pisać teksty dla klientów, za które będą płacić z ochotą!

Po przeczytaniu mojego e-booka zaczniesz pisać tak, że za każdym razem Twój tekst będzie AKCEPTOWALNEJ JAKOŚCI.

Wystarczy, że poznasz gotowe schematy i procesy, jak to robić skutecznie. 

Reszta przyjdzie sama.

Skąd wiem, że to działa?

Tu Kuba Karamara.

Posłuchaj. 

Od 12 lat siedzę w branży copywritingu.

Zarabiam na życie na pisaniu tekstów.

Od 10 lat prowadzę własną agencję SEO copywritingu – TXT4SEO.

Aktualnie zatrudniam 10 copywriterów… 

Każdy jest zaskoczony, kiedy mówię, że wolę zatrudniać do siebie do agencji osoby bez doświadczenia, wiedzy i umiejętności…

Dlaczego?

Ponieważ takie osoby mają motywacje do pracy i chęci do nauki.

Osoby doświadczone nie dość, że żądają ogromne stawki, to jeszcze robią dużo rzeczy po swojemu, przez co wynika jeszcze więcej problemów…

Dlatego.

Opracowałem autorski system szkolenia OD ZERA… 

Dzięki któremu osoba zatrudniona, nawet jeśli nie ma ŻADNEGO doświadczenia, to po tygodniu umie pisać teksty dla moich klientów o AKCEPTOWALNEJ JAKOŚCI !

Każdego dnia.

Wyrwałem najważniejszą część z tego szkolenia, jeśli chodzi o pisanie tekstów i po prostu wkleiłem go do E-booka “Pisz i zarabiaj. Podstawy copywritingu dla początkujących”.

Z czego składa się ten e-book?

E-booka podzieliłem na dwie części:

  1. Zwięzła – teoretyczna, gdzie poznajesz zasady pisania dobrych tekstów (podstawy + objaśnienia).
  2. Konkretna – praktyczna, która uczy Cię w praktyce, jak pisać teksty (instrukcje krok po kroku + przykłady)

Napisałem tego e-booka, by dać Ci konkrety, które sprawią, że zaczniesz pisać jak copywriter!

Nawet jeśli nie masz JESZCZE napisanego żadnego tekstu.

Co dokładnie zawiera e-book?

  • Ponad 50 stron zaktualizowanej wiedzy na 2024 rok.
  • 9 rozdziałów pokładanych w proces.
  • 7 instrukcji krok po kroku, jak pisać poszczególne typy tekstów wraz z przykładami

Część I

(zwięzła i teoretyczna, gdzie poznajesz zasady pisania dobrych tekstów wraz z objaśnieniami):

  1. Standardy formatowania treści (dowiedz się, w jakiej formie dostarczać gotowe teksty dla klientów zgodne z ich wymaganiami)
  1. Struktura i czytelność (dowiedz się, jak ma wyglądać skuteczny tekst, który będzie angażować czytelników)
  1. Nagłówki (odkryj, jak dobrze rozmieszczać nagłówki, jaką treść muszą przekazywać, jak je poprawnie stosować i wiele więcej…)
  1. Grupa docelowa (zobacz, co musisz wiedzieć i jakie zebrać informacje o czytelnikach przed pisaniem tekstu, aby stworzyć angażujący i przekonujący tekst)
  1. Research (dowiesz się, jak przygotować się do pisania tekstu na nowy temat, by tekst był wysokiej jakości, a klient zadowolony)
  1. Dawanie wartości a lanie wody (odkryjesz 4 elementy, których musisz się wystrzegać, aby Twoje teksty dawały wartość dla czytelnika i cieszyły klienta/ zleceniodawcę)
  1. Język korzyści (zobaczysz, jak z suchej cechy produktu zrobić wilgotną i przylegającą na długo w pamięci czytelnika korzyść? Co sprawia, że tekst jest bardziej przekonujący, sprzedażowy?)
  1. Unikalność (RADY, jak pisać unikalne teksty – to najważniejsza zasada w copywritingu)
  1. Copywritingowy GAMECHANGER (poznaj i wyeliminuj 6 najpopularniejszych błędów, przez które klienci nie chcą poprawek)
  1. Instrukcje Tworzenia Tekstów (część praktyczna e-booka)

Część II

(konkretna i praktyczna, która uczy Cię w praktyce, jak pisać teksty: otrzymujesz instrukcje krok po kroku + przykłady)

Odkryjesz 7 instrukcji, krok po kroku, jak skutecznie pisać:

  1. Teksty blogowe
  2. Artykuły sponsorowane
  3. Teksty zapleczowe
  4. Opisy kategorii
  5. Opisy produktowe do sklepów internetowych
  6. Teksty na strony www
  7. Tytuły i opisy meta (meta title i meta description)

BONUSY

Do każdej instrukcji tekstu dodaliśmy 5-6 gotowych przykładów jako bonus. Co jakiś czas będziemy dodawać coraz więcej nowych przykładów.

Przykłady te ułatwią Ci naukę i zaoszczędzą czas. Dzięki nim sprawdzisz, jak powinny wyglądać poprawnie wykonane tekstu. Będziesz mieć również możliwość weryfikacji, czy to, co piszesz, wygląda tak, jak powinno.

Jaka cena?

Normalna cena tego e-booka wynosi 97 PLN.

Ale Ty w ramach podziękowania za zapis na moje szkolenie, otrzymujesz zniżkę ponad 50%!

Oto jedne z wielu opinii o e-booku:

Daję Ci 30 dni gwarancji satysfakcji! 

Możesz przeczytać całość kilka razy, ALE! —  Jeżeli po tym wszystkim nie zaczniesz pisać tekstów AKCEPTOWALNEJ JAKOŚCI — oddam 100% Twojej kasy, a e-booka zatrzymasz na zawsze…

Podejmij decyzję teraz...

Zostało mało czasu!

Jeśli powyższy zegar wybije 00:00… TO KONIEC.

Moja propozycja starci ważność. 

Automatycznie wyjdziesz z tej strony i już jej nigdy nie zobaczysz!

Odświeżanie nic nie da.

Dlatego podejmij decyzję najlepszą dla siebie.

A jeśli chcesz osiągnąć sukces w copywritingu i zacząć zarabiać na pisaniu tekstów poważne pieniądze za kilka tygodni… a NIE miesięcy, to kliknij poniżej.

Wybierz pakiet:

PAKIET #1

154 PLN

Teraz: 49 PLN

PAKIET #2

97 PLN

Teraz: 37 PLN

Zacznij skutecznie z copywritingiem i naucz się pisać teksty, za które klienci płacą z ochotą

Nawet jeśli nie masz jeszcze żadnego napisanego tekstu…

97 PLN

Teraz: 37 PLN

Ten e-book najlepiej sprawdzi się nie tylko u początkujących, laików i osób bez doświadczenia, ale także u osób, które piszą już teksty i chcą poprawić swój warsztat… oraz copywriterów, którzy chcą poznać podstawy seo, webwritingu, zasad pisania tekstów angażujących czytelników i wiele więcej…

Pisz teksty akceptowalnej jakości ZA KAŻDYM RAZEM!

Dzięki,

Kuba Karamara
—–

PS. Jeśli wyjdziesz z tej strony, zgadzasz się na to, że tracisz okazję na skorzystanie z jednorazowej oferty (i tak dużej zniżki).

PSS. Możesz nie wierzyć mi na słowo…, dlatego jeśli ten ebook nie pomoże Ci napisać lepszych tekstów, nie da Ci przewagi nad resztą początkujących…. i nie pomoże jeszcze szybciej wejść w rynek copywritingu…, to nie chce Twoich pieniędzy… 

Oddam wszystko – bez zadawania pytań!

Masz 30 dni na wypróbowanie wszystkiego i podjęcie decyzji.

Polityka prywatności | Regulamin | Kontakt