Chcesz pisać lepsze teksty i rozwijać się jako copywriter? Nie zrobisz tego bez solidnych podstaw! Zaczynając swoją przygodę z tym zawodem warto znać najważniejsze terminy, które przydadzą Ci się w pracy. Mamy dla Ciebie prawdziwą gratkę – stworzyliśmy specjalny słownik copywritera z najważniejszymi pojęciami dotyczącymi pozycjonowania i SEO. W przystępny sposób objaśniamy w nim, czym są takie kwestie jak target, język korzyści, czy storytelling. Definicje możesz przeczytać lub wysłuchać. Są one bowiem stworzone w wersji tekstowej oraz w formie wideo.

Co zyskasz korzystając ze słownika copywritera?

Przede wszystkim rozbudujesz bazę słownictwa niezbędnego do bycia SEO copywriterem. Znając podstawowe definicje łatwiej będzie Ci wejść na rynek i szybciej się na nim odnaleźć. Dodatkowo nie musisz już szukać poszczególnych słów na różnych stronach, bo wszystko masz zgromadzone u nas, w jednym miejscu. Mamy nadzieję, że dzięki słownikowi przyswoisz najważniejsze terminy i na ich podstawie szybciej osiągniesz sukces!

Słownik copywritera: lista definicji

a – artykuł na zaplecze
b – brief copywritingowy
c – case study
c – content
d – deadline
d – duplicate content
d – długi ogon
e – e-commerce
f – freelancer
g – giełda tekstów
h – HTML
i – inbound marketing/ sprzedaż
j – język korzyści
k – katalog stron
l – landing page
l – lead (w artykule)
m – meta tagi
n – nagłówki (w tekście)
o – optymalizacja tekstu
p – precel (presell page)
r – ruch na stronie
r – research
r – ruch organiczny
s – storytelling
s – SEO
t – target
t – teksty SEO
u – UPS
z – ZZS