Jak sprawdzić czy Twoje teksty są dobre?

Jesteś na początku swojej drogi z copywritingiem? Chcesz pisać skutecznie i zarabiać na pisaniu tekstów?

Chcesz, aby Twoje teksty były akceptowane przez klientów, zleceniodawców i w ogóle nadawały się do opublikowania w internecie?

No to czytaj dalej 😉

Napisać coś każdy może. Ale napisać teksty, żeby był skuteczny, to już inna bajka. To nie będzie nic odkrywczego, jak powiem Ci, że… aby nauczyć się pisać skutecznie, musisz dużo pisać? Że to przyjdzie z doświadczeniem… Ale po co Ci doświadczenie w pisaniu słabych, lipnych teksów? Co z tego, że napiszesz 15-25-40 tekst, skoro będziesz popełniać te same błędy… Co z tego, jak cały czas będziesz pisać do du…?

Napiszesz 40 tekstów. Żaden skuteczny. Klient nie płaci. Ale spoko. Jest rozwiązanie. Mam coś, co Ci pomoże 🙂 To informacja zwrotna. Feedback. Coś, co wyróżnia Szkołę Przyszłych Copywriterów na tle innych kursów.

Całość opiera się na wsparciu moich kursantów w zdobyciu wystarczających umiejętności pisania, by:

  • ich teksty nadawały się do publikacji,
  • klienci im płacili,
  • zdobywali pozytywne opinie.

Wiesz, skąd wiem, że to działa? Ponieważ widzę, jak kursanci Szkoły Przyszłych Copywriterów CHWALĄ się na naszej grupie kursowej swoimi osiągnięciami. I to nie są tylko dobre teksty. Pokazują realne zarobki ZA TE TEKSTY!

  • 100 zł. 
  • 200 zł. 
  • 500 zł. 
  • 1000 zł.
  • I więcej…

Szybkie efekty możemy osiągać jedynie dzięki feedbackowi:

  • pozwala Ci zobaczyć, co robisz źle, gdzie popełniasz błędy,
  • pomaga Ci rozwijać się szybciej w copywritingu,
  • daje Ci motywację, jeśli widzisz, że Twoje teksty są dobre!

Chcesz zobaczyć, jak taki feedback wygląda w Szkole Przyszłych Copywriterów? Specjalnie dla Ciebie przygotowałem nagranie, w którym to pokazuję:

Czy uważasz, że taki feedback pomogłaby Ci rozwinąć się w copywritingu szybciej? Daj znać w komentarzu, z czym masz największy problem przy pisaniu swoich tekstów.

About Admin

Kuba Karamara Posted on

Akademia Copywritingu - pomożemy Ci zostać profesjonalnym copywriterem! Zacznij tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *