Gdy zegar wybije 00:00, to automatycznie wyjdziesz z tej strony…
Tu Kuba Karamara.
Od 11 lat jestem właścicielem SEO Agencji Copywritingu TXT4SEO.
Każdego dnia dostaję kilka zapytań od copywriterów, czy mogą u mnie pracować, bo szukają zleceń.
Zauważyłem, że mało kto potrafi przekonać mnie do siebie, bym mu zaufał i zaproponował współpracę.
Dlatego stwierdziłem, że pomogę członkom Akademii Copywritingu.
Pomogę Ci w prosty sposób wyróżnić się na tle innych. Dzięki czemu będziesz pozyskiwać więcej zleceń, klientów… i ostatecznie będziesz zarabiać więcej.
Dlatego przeczytaj treść tej strony do samego końca…
Na pewnym etapie swojej przygody z copywritingiem trafiasz na wysoki MUR.
Masz trudności z pozyskiwaniem zleceń i klientów.
Przez co nie zarabiasz, nie piszesz tekstów… A bardzo tego chcesz. Bardzo chcesz zarabiać i realizować zlecenia dla klientów.
Jak sobie z tym poradzić, nawet jeśli nie masz dużego doświadczenia w copywritingu?
Odpowiedź jest prosta.
Pokaż potencjalnemu klientowi/ zleceniodawcy, że znasz się na rzeczy i upewnij go, że przygotujesz dla niego teksty, które spełnią jego wymagania.
Prostym sposobem, aby to zrobić, jest zbudowanie zaufania z klientem.
Musisz pokazać klientowi swoje umiejętności i dotychczasowe doświadczenie.
Widzisz…
Twoim problemem, że nie masz zleceń i nie zarabiasz… nie jest to, że nie masz dużego doświadczenia — ALE
Ale to, że nie potrafisz zbudować zaufania u potencjalnego klienta.
Najszybszym i najprostszym sposobem, aby to zrobić jest… DOBRE PORTFOLIO.
1. Pokazuje, dlaczego warto wybrać Ciebie.
Twoje portfolio natychmiast powinno przyciągać uwagę potencjalnych klientów.
2. Zawiera przykłady prac, które pomogą podjąć decyzje klientowi, że warto wybrać Ciebie.
Wybierz najlepsze przykłady swoich prac i zaprezentuj je w sposób atrakcyjny i profesjonalny. Powinnaś uwzględnić różne rodzaje tekstów, które już pisałaś.
3. Zawiera opisy prac.
Dodaj krótkie opisy swoich prac, aby pomóc potencjalnym klientom zrozumieć, co zostało napisane i dlaczego jest to ważne.
4. Portfolio powinno być proste i czytelne.
Upewnij się, że twoje portfolio jest łatwe do przejrzenia i czytelne dla potencjalnych klientów. Unikaj zbyt wielu elementów i skup się na tym, co jest najważniejsze.
5. Stale aktualizuj!
Regularnie aktualizuj swoje portfolio, aby pokazywać swój rozwój i najnowsze prace.
Zapisz się na mój kursu online.
Kurs online “Wyzwanie Portfolio” składa się z 10 lekcji video (łącznie 1h) i przeprowadza Cię krok po kroku przez etap budowania skutecznego portfolio od ZERA.
Oto dokładny plan kursu:
Sprawdź pierwszą lekcję i podejmij decyzję
Jaka cena?
Normalna cena tego kursu wynosi 147 PLN.
Ale Ty, w ramach podziękowania za zapis na moje szkolenie, otrzymujesz zniżkę…
Nie zapłacisz nawet połowy tej kwoty (73,5 PLN…)
Teraz. Jeszcze przez chwilę…
Zainwestujesz w wiedzę, dzięki której pozyskasz więcej klientów i zleceń… jedyne: 47 PLN!
Daję Ci 30 dni gwarancji satysfakcji!
Jeśli przerobisz ten kurs i stwierdzisz, że nie pomoże Ci zarabiać więcej… zdobyć więcej zleceń… czy klientów… TO oddam 100% Twojej kasy.
Masz 30 dni na wypróbowanie wszystkiego.
Jeśli powyższy zegar wybije 00:00… TO KONIEC.
Moja propozycja straci ważność.
Automatycznie wyjdziesz z tej strony i już jej nigdy nie zobaczysz!
Odświeżanie nic nie da.
Dlatego podejmij decyzję najlepszą dla siebie.
A jeśli chcesz w przyszłości zarabiać więcej, zdobywać lepsze zlecenia i poważniejszych klientów… TO POTRZEBUJESZ SKUTECZNEGO PORTFOLIO.
Kliknij poniżej i zapisz się do kursu po MEEGA okazyjnej cenie.
Odbierz kurs online “Wyzwanie Portfolio” i otwórz sobie drogę do lepszych zleceń i większych zarobków…
Nawet jeśli nie masz jeszcze żadnego napisanego tekstu… i dużego doświadczenia w copywritingu.
147 PLN
Teraz: 47 PLN
Ten kurs sprawdzi się nie tylko u osób, które mają już napisane teksty i chcą je zamieścić w skutecznym portfolio.
Ten kurs jest również dla osób, które nie mają jeszcze tekstów do portfolio lub mają ich mało — NAPISZEMY i uzupełnimy Twoje portfolio, aby było piekielnie skuteczne.
Dzięki,
P.S. Jeśli wyjdziesz z tej strony, zgadzasz się na to, że tracisz okazję na skorzystanie z jednorazowej oferty (i tak dużej zniżki).
P.S.S. Możesz nie wierzyć mi na słowo…, dlatego jeśli ten kurs nie pomoże Ci zarabiać więcej, nie da Ci przewagi nad resztą początkujących…. i nie pomoże zdobyć więcej zleceń… to nie chcę Twoich pieniędzy…
Oddam wszystko – bez zadawania pytań!
Masz 30 dni na wypróbowanie wszystkiego i podjęcie decyzji.
Polityka prywatności | Regulamin | Kontakt
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |